Általános Szerződési Feltételek

A Nyíregyházaklíma webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a www.nyiregyhazaklima.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: D-Thermo-Tech Kft.
  • Székhely: 4320 Nagykálló Simonyi J. u. 60.
  • Adószám: 14255887-2-15
  • Cégjegyzékszám: 15-09-072518
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Cégbíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-118972/2017.
  • Elérhetőség: info{kukac}nyiregyhazaklima.hu
  • Telefon:06 70-935-40-63

Tárhelyszolgáltató adatai:
Intrex-Hosting Kft.
8000 Székesfehérvár, Nyitrai u 49./4.
www.intrex.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház klímaberendezéseket és ehhez kapcsolódó termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek mintaboltunkban személyesen vagy a webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. A termékek átvehetők házhoz-szállítással vagy személyesen. Az áru ellenértékét kiegyenlítheti banki átutalással vagy utánvét esetén készpénzben.
Áraink bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák.
Szállítási díjak
Szállítás díjak belföldre
A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:
Kiszállítási idő: 3 munkanap
Szállítási díjak:
• 0 – 100,000 Ft rendelés esetén ⇒ 3.000 Ft
• 100,001 –  Ft rendelés esetén ⇒ 0 Ft
A csomagokat a GLS futára munkanapokon 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Regisztráció
Vásárlás történhet előzetes regisztrációval vagy anélkül is. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

  1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
  2. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson jobb oldalt a „Kosár” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával.
  3. A kosárban található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Majd a Kosár Frissítése gomb segítségével frissül a kosár tartalma. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.
  4. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Tovább a pénztárhoz” gomb segítségével jut el. Itt tudja megadni a Számlázási adatokat, a szállítási adatokat, valamint a szállításra-fizetésre vonatkozó igényeit. A rendelés végelegesítését a “Megrendelés elküldése” gomb segítségével teheti meg.
  5. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

A megrendelt terméket díjbekérő számla ellenébe előre vagy a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 -tól 16 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Termékeinkre különböző időtartamú garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.

A garanciális időtartamon belül vállaljuk a termék kijavítását, cseréjét. Cserére csak abban az esetben kerülhet sor, ha a termék kijavítására nincs lehetőség.

Nem tekinthető hibának az amennyiben a vásárlónak a klímaberendezés zajszintje nem felel meg, de az méréssel alátámasztva nem haladja meg a készülékhez tartozó műszaki specifikációban megadott értéket.

Amennyiben a kijavítás és a csere sem lehetséges, úgy felajánlunk egy helyettesítő terméket, amit ha a vásárló nem fogad el, úgy a megvásárolt termék vételárát visszatérítjük.

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely a javítás megkezdése és a termék vásárló által történő újbóli rendeltetésszerű használata között eltelt.

A jótállási igény a jótállási jeggyel és a készülék ellenértékét megfizető bizonylat bemutatásával érvényesíthető.

Kérjük, győződjön meg arról, hogy az üzembe helyező a jótállási jegyet szabályosan töltötte-e ki! A jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a berendezést nem velünk, hanem egy másik nem a forgalmazó által specifikált céggel telepíttetik és a berendezés meghibásodását jelzik részünkre, a berendezés javítására csak akkor van lehetőség, ha azt visszaküldik számunkra, vagy egyedi megállapodás keretében kiszállunk helyszínre.

Garanciális ügyintézés menete:

A cégünk által értékesített, felszerelt, beüzemelt klímaberendezés meghibásodását cégünk felé kell személyesen, telefonon, e-mailen, vagy faxon bejelenteni. Ezt követően – előzetes egyeztetés után – szakembereink megkeresik a hiba okát és amennyiben a megfelelő eszközök, alkatrészek rendelkezésükre állnak, úgy azonnal el is hárítják azt. Amennyiben erre a helyszínen nincs lehetőség, úgy a szükséges alkatrész, eszköz beszerzése után egy későbbi időpontban kerül erre sor.

Az általunk értékesített, de más cég által felszerelt, beüzemelt készülék meghibásodása esetén a készülék telepítését elvégző szerelőt kell értesíteni.

Amennyiben az általunk értékesített, de nem cégünk által üzembe helyezett készülék hibafeltárását, javítását a saját szakembereink kezdik meg, abban az esetben kiszállási díjat (Nyíregyházán és 50 km-es körzetben: 4.500 Ft +Áfa, 50-km felett: bruttó 100Ft/km) számítunk fel

A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a kötelezően előírt (évenként 1-2 alkalom) szakszerű karbantartások igazolható megléte.

Jótállási felelősségünk kizárása:

Jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha bizonyítható, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be.

A nem rendeltetésszerű használat elkerülése érdekében a termékhez használati útmutatót mellékelünk és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati útmutatótól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.

A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen telepítés, ha a klímaberendezést a nem megfelelő jogosítványokkal ellátott szakember telepíti, illetve a kötelező karbantartások elmulasztása.

A telepítési jogosultságok meghatározása különböző gyártóknál más és más lehet, kérjük ezzel kapcsolatosan olvassa el a termékhez csatolt jótállási jegyet részletesen.

Amennyiben szerviz hívást kezdeményez a használó és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni. Ilyen esetnek minősül pl. ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem volt áram, stb.

Elveszett jótállási jegyet csak az eladás napjának hitelt érdemlő igazolása ( dátummal és bélyegzővel ellátott számla) esetén pótoljuk, az eladást követő két éven belül.

Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem azonosítható, úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető.

Amennyiben az általunk forgalmazott klímaberendezést nem komfort célokra használják, úgy a garanciális időtartam minden készülékre együttesen 1 évre módosul.

Nem komfort felhasználási területnek számít minden nem lakossági felhasználás, többek között:

  • szerverhelyiségek és egyéb számítógép szobák klimatizálása
  • élelmiszerüzletek klimatizálása
  • ipari létesítmények klimatizálása
  • laboratóriumok klimatizálása
  • nagykonyhai klimatizálás
  • szórakozóhelyek klimatizálása

Jótállási igényét az alábbi elérhetőségeken jelentheti be hétfőtől-péntekig 8-16 óra között:
Postai úton: 4320 Nagykálló Simonyi J. u. 60
Telefonon: +36-70-935-40-63, 06-70-678-70-00
E-mailen: info{kukac}nyiregyhazaklima.hu

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.  Ebben az esetben az D-Thermo-Tech Kft.   köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

(http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

A berendezést nem köteles bontatlan csomagolásban visszajuttatni, de karc és sérülés menets állapotban tudjuk visszavenni.

Amennyiben panasszal élne:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezés eszközét. Ezen a honlapon a fogyasztók beregisztrálhatnak, és lehetőségük nyílik arra, hogy az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
A honlap használatáról bővebb információ itt található:

Online vitarendezés ingyen, gyorsan, egyszerűen – gyakori kérdések és válaszok

Telepítési tanúsítvány

A 2015. február 18. napján hatályba lépett fluortartalmú üvegházhatású gázokkal és az ózonréteget lebontó anyagokkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 14/2015. (II. 10.) Kormányrendeletben foglaltak alapján minden klímagázzal működő készülék értékesítése esetén a vásárlónak rendelkeznie kell egy előzetesen kitöltött, egyedi vonalkóddal ellátott dokumentummal (végfelhasználói tanúsítvány), amely tanúsítja, hogy a készülék telepítését arra képesítést és engedélyt szerzett vállalkozás (klímaszerelő) végzi, ez a vállalkozás vállal felelősséget a berendezések szakszerű telepítéséért. A tanúsítványt az értékesítő, a végfelhasználó (vásárló), valamint a készüléket telepítő vállalkozás is köteles kitölteni és aláírni.

Az értékesítő ezen kitöltött és aláírt tanúsítvány nélkül nem adhat el klímagázzal töltött berendezést.

A D-Thermo-Tech Kft. által forgalmazott klímák esetén: amennyiben az Ügyfél nem írja alá és küldi el részünkre ezt a végfelhasználói tanúsítványt, úgy az általa leadott rendelés törlésre kerül, a termék nem kerül részére kiszállításra és/vagy átadásra. Amennyiben az Ügyfél a megrendelt klímát annak szállítását megelőzően kifizette, a D-Thermo-Tech Kft. a termék (klíma) általa fizetett vételárát részére visszafizeti.

Nagyon fontos, hogy a telepítési tanúsítványt a telepítést végző cégnek egyedi vonalkóddal kell ellátnia, ennek hiányában a tanúsítvány nem érvényes!

Amennyiben egy más, Ön által választott hitelesített szolgáltatóval szeretné beszereltetni a légkondicionálót, kérjük küldje el részünkre ezen szolgáltató által kitöltött és aláírt, egyedi vonalkóddal ellátott végfelhasználói tanúsítványt, ezután kezdődik meg a rendelés véglegesítése, számlázása és a megrendelt termék kiküldése.

Az oldalon található 2017-es árak csak írásos visszaigazolás esetén érvényesek.

  • A feltüntetett árak Bruttó fogyasztói árak, tartalmazzák a 27% ÁFA-t és az újrahasznosítási díjat.
  • A termékeknél csak az adatlapon felsorolt termékeket tartalmazza az ár! Ha csak külön nem soroljuk fel akkor nem tartalmazza a felszereléshez szükséges anyagokat (csővezeték, kábel, tartókonzol) és munkadíjat!
  • Az oldalainkon található márkanevek, logók és fantázia nevek bejegyzett cégek tulajdonai! Mi csak a termékek beazonosíthatósága miatt szerepeltetjük őket!